sobota, 1 marca 2014

Monochromatycznie z rzemykami

Nie było mnie ostatnio za wiele na blogu - na nowo musiałam oswoić się ze studiami, kilogramami książek i godzinami spędzonymi w autobusie. Myślę, że jako tako już się przyzwyczaiłam, więc teraz powinno być już tylko lepiej ;)

A dziś - tak, znowu rzemyki :) Poprzednie możecie zobaczyć tutaj.
Tym razem monochromatycznie!

Odsłona pierwsza: na bogato i z kokardą.












Odsłona druga: nieco skromniej, ale elegancko.





Miłego weekendu! :)

Again I'm showing some thong bracelets. This time in monochromatic mood. Previous ones you can watch here.

8 komentarzy:

  1. Ta pierwsza z kokardka jest urocza :) niby klasyka, bo czerń i biel, ale ta kokardka dodaje słodkości i delikatności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, w szczególności z ta drugą bransoletką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego byś się nie dotknęła to cudeńko stworzysz zdolniacho :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, szczególnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokardka urocza:) Ale druga skradła Moje serce:) Wiosenne uściski śle kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne bransoletki ;) ta pierwsza mnie urzekła - lubię połączenie bieli z czernią

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, zwłaszcza ta z kokardką:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...