sobota, 23 listopada 2013

Ostatnie jesienne & iris folding

Pogodynki zapowiadają śnieg, ale zanim nas nawiedzi, chciałabym jeszcze podzielić się z Wami czymś jesiennym :) Prawdopodobnie ostatnim w tym roku ;)

Zainspirowana techniką iris folding postanowiłam wykorzystać cudowny motyw ważki na kartce urodzinowej. Niestety nie zapisałam strony, z której wzięłam szablon, ale jeśli też macie ochotę go wykorzystać, wystarczy poszukać - w internecie jest tego całkiem sporo :)







A poniżej cudowny liść znaleziony przez moją siostrzenicę i trochę efektów naszej zabawy, gdy prawdopodobnie po raz ostatni w tym roku cieszyłyśmy się ze słońca:






Na koniec jeszcze kolorowe jesienne liście, które zdobią moją tablicę:


Co myślicie o iris folding? Próbowałyście kiedyś? :)

Last autumn flavours this year! Have you ever heard about iris folding? It is so cute! I definitelty love this technique :) 

15 komentarzy:

  1. jeju, jestem totalnie pod wrażeniem :D bosko Ci to wyszło ;D
    ten listek jest przepiękny! czasem aż trudno uwierzyć, że natura takie cuda tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Oj, tak, listek naprawdę niesamowity :) Zachwyciłam się, jak tylko go zobaczyłam ;)

      Usuń
  2. Totalny minimalizm , super :)

    fajne tło do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystałam stary stołek, coś jak mini-drabina ;) Często używany podczas malowania, więc nie raz został pochlapany :)

      Usuń
  3. Cudeńko! A listek jest niesamowity, taki tęczowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się karteczka z ważką - skromna w dodatkach, ale ciemne tło i ta kolorowa ważka dają niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna ważka ;) a za oknem o nie zima ;P bardzo pomysłowa praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super liść! Baaarrrrrdzoooooo niespotykany :) Kartka jest super, a co do tej techniki to nie próbowałam jeszcze (jeszcze to dobre słowo) ale wszystko przede mną :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka z ważką jest piękna. Ale ten liśc faktycznie taki inny i piękny;) Całuski kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta karteczka ;) ważne jest mieć pomysły i inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest śliczna, elegancka i w dobrym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super karteczka:) nie znam tej techniki ale Tobie wyszło to rewelacyjnie:) a listek wow!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt! Na żywo pewnie wygląda jeszcze lepiej, bo zdjęcia nie oddają tej głębi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam parę już prac z wykorzystaniem iris folding i ciekawa jestem czy to jest czasochłonne i trudne do wykonania. A no i Twoje dzieło jest cudowne! Zrobisz mi takiego reniferka na święta? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne nie jest, ale czasochłonne - owszem i to czasem nawet bardzo!
      O reniferze pomyślę... ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...