wtorek, 19 listopada 2013

It's coming...

I wcale nie chodzi o zimę, śnieg czy Dziadka Mroza.

Jakiś czas temu mój brat postanowił swojemu znajomemu w ostatniej chwili zamówić przez internet prezent urodzinowy. Ale że nie wypadało mu u niego pokazywać się z pustymi rękami, na szybko powstało coś na kształt kartki. Choć w sumie na kształt statku... W środku, w kopercie znajduje się zdjęcie prezentu ;)

Uwaga! Dużo zdjęć, bo nie umiałam się zdecydować ;)
















Całe szczęście statek nie musi pływać, bo z tyloma dziurami chyba szybko poszedłby na dno... ;)

Miłego wieczoru! :) (mój będzie na pewno udany - wybieram się do kina na długo oczekiwany film!)

7 komentarzy:

  1. Super pomysł , przypomina mi tytanika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i pomysłowe;) Super mieć taka siostrę, która zawsze wymyśli coś ekstra;) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne :) W pierwszym momencie jeszcze zanim przeczytałam co to, skojarzył mi się stojak na pocztę lub notatki, taki do postawienia na biurko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...