środa, 30 kwietnia 2014

Kartki - część kolejna

Czasu mam ostatnio niesamowicie mało - sama nie wiem, gdzie i na czym go tracę.
Dlatego musicie mi wybaczyć, ale dziś tylko zdjęcia i to znowu kartek wielkanocnych :) Poprzednie są tutaj.
Oczywiście znów królują pastele, jak to na Wielkanoc. Ja osobiście je uwielbiam, ale może ktoś z Was za nimi nie przepada? Albo za którymś konkretnie? Jestem ciekawa Waszych opinii :)








Macie jakieś plany na weekend? Może mnie zainspirujecie :)

Yes, again Easter cards ;)

4 komentarze:

  1. Dwa słowa: Piękno prostoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste ale to właśnie jest piękne :)). Z czasem mam podobnie :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne!!!!!
    Pięknej majówki kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Wielkanoc, to tylko pastelowe barwy, są takie optymistyczne i wiosenne :) A jajeczko w kolorowe paski jest przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...