czwartek, 4 września 2014

Ekspresowo zakręcone

Gdy doskwiera głód, a w lodówce nie ma zbyt wiele oprócz światła, człowiek staje się niesamowicie kreatywny :)

Będąc właśnie w takiej sytuacji, wyczarowałam sobie obiad.
Wzięłam resztkę makaronu żytniego, dodałam do niego zwyczajnego i ugotowałam. Pokroiłam kilka suszonych pomidorów ze słoika, mozzarellę i posiekałam natkę pietruszki.
Gdy makaron był gotowy, odcedziłam go, dodałam pomidory, mozzarellę i pietruszkę. Polałam wszystko jeszcze odrobiną oleju, w którym pływały pomidory i wymieszałam.




Wyszło pyszne i naprawdę sycące! Ser delikatnie się roztopił pod wpływem ciepłego makaronu, pomidory dodawały trochę słodko-kwaśnego aromatu. Żałuję, że nie dałam więcej pietruszki, bo z nią było rewelacyjne ;)

Macie jakieś sprawdzone przepisy na dania ekspresowe? :)

Zapraszam na moje candy :)

This is super quick meal: pasta, dried tomatoes, mozzarella and some parsley. Yummy!

6 komentarzy:

  1. oj apetycznie:) u mnie też dziś suszone pomidory w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam... na pewno takie coś zrobię, bo wyglada przepysznie!!!
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Najprostsze dania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech... mieszkasz sobie tak daleko i robisz takie dobre rzeczy - to naprawdę nie fair... a kto mnie nakarmi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz męża pod ręką, niech Ci coś ugotuje :P poza tym - to Ty mieszkasz tak daleko! :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...