czwartek, 28 sierpnia 2014

Mini candy :)

Dzień zaczął się wyjątkowo pięknie :) Od samego rana świeci słoneczko - aż ma się ochotę coś robić! I dzięki temu wszelkie plany, które miałam na dzisiaj, zrealizowałam przed 10 ;) Zdążyłam nawet dwa razy być na zakupach! Jak już przyjdzie zima, nie wiem jak poradzę z o wiele mniejszą ilością słońca...
Ale na razie jest pięknie, więc korzystam ile się da :)

A żeby i Wam było milej, chciałabym Wam coś podarować :) Od jakiegoś czasu leżakuje u mnie stempelek i nadal go nie wykorzystałam, więc postanowiłam oddać go w dobre ręce.
Zdobycie go nie będzie jednak takie łatwe! Tym razem nie będzie losowania. Ponieważ zbieram ulotki z filmów, a w ciągu kilku lat trochę się ich nazbierało, chciałabym sprawdzić, czy jesteście w stanie odgadnąć, ile ich jest ;) Oprócz tego trzeba zaskoczyć mnie jakimś pomysłowym przepisem! Wszystkie szczegóły podałam niżej.


Zasady:
1. Zostawić komentarz pod tym postem.
2. Wstawić banerek w bocznym pasku na swoim blogu.
3. Podać liczbę ulotek.
4. Bardzo spodobał mi się pomysł proszenia o przepisy :) Należy więc napisać albo wkleić link do przepisu na coś bezglutenowego. Nie ważne czy na słodko, czy na słono, na obiad, czy śniadanie - ma być nietrudne do wykonania (czyli nie z długaśną listą składników) i smaczne ;) A jeśli nie macie nic takiego... trudno ;) Może być też po angielsku!
5. Nie trzeba zostawać moim obserwatorem, ale będzie mi miło :) Można mnie obserwować też na InstagramieBloglovin' i na Facebooku.
6. Zgłoszenia przyjmuję do 23. września do północy. Wyniki podam w ciągu kilku dni. Wygrywa osoba, która poda dokładną liczbę ulotek albo będzie najbliżej :) A jeśli takich osób będzie więcej... Zastanowię się ;)
7. Wysyłka tylko na terenie Polski.

Ulotki:


I jeszcze stempelek:



Powodzenia! :)

3 komentarze:

  1. Stempelków nie używam, więc dam szansę innym, a przyznam, że stempelek świetnie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgaduję, że jest ich 584 :D a z bezglutenowymi przepisami mnie zagięłaś ;D nigdy w życiu nic takiego nie jadłam, więc nie chcę Ci dawać w ciemno przepisu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupka ulotek całkiem spora - może 468 ? :) Co do linków na przepisy, nie podam Ci konkretnego, ale polecam fajne blogi: vegezmiloscia.blogspot.com , beawkuchni.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...