czwartek, 9 stycznia 2014

Aniołkowo

Wracam na chwilę do tematyki świąteczno-bożonarodzeniowej.

Pamiętacie kaczuszkową spódniczkę, którą zrobiłam dla mojej siostrzenicy? Niedawno powstała podobna, ale tym razem... aniołkowa! A że aniołek nie obejdzie się bez skrzydełek to i one powstały :)






I jeszcze rzut oka na to, jak wszystko prezentowało się na moim aniołku podczas jasełek :)


Dziękuję Wam bardzo za ostatnie komentarze! Od razu mi lepiej, gdy tylko je czytam :)

Ktoś jeszcze nie zapisał się do mojego candy? Zapraszam serdecznie! ;)

Some time ago I made similar skirt for my niece when she was dressed up as a duckling. This time she was an angel in nativity play so I made also wings :) 

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...