poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Starocie

Uch, strasznie ciężko mi było zmobilizować się do napisania tego posta. Odkładałam, odkładałam, ale w końcu stwierdziłam, że tak dalej być nie może! I oto jestem ;)

Całkiem nowe rzeczy pojawią się już niedługo, ale ostatnio wzięło mnie na wspominki. Także dzisiaj będzie niemała dawka zdjęć z moimi starociami :)

1) duuużo bransoletek :)









2) coś na szyję



3) kolczyki


4) a na koniec karteczka - nic specjalnego, ale lubię jej pozytywny nastrój :)


I bardzo dziękuję za takie miłe opinie pod poprzednim postem! :) Może kiedyś umieszczę tu jakiś przepis? Zobaczymy... :)

This time I'm showing some old stuff. Some bracelets, two necklaces, earrings and an Easter card :) 
Thank you for visiting my blog!

Miłego tygodnia!
Have a good week!

4 komentarze:

  1. ahh, no bo ludzie tacy są. sami chcą być oryginalni, dziwnie patrząc na oryginalność innych...
    ps. najbardziej podoba mi się bransoletka z sówką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie urzekły kolczyki:) zresztą wszystko jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous bracelets, Meg! And your card is so sweet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bransoletka najbardziej mi się podoba, może przez to nietypowe (jak na mnie) połączenie kolorów. Bardzo wiosenna!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...