niedziela, 17 marca 2013

Little bit of sunshine

W końcu! Słońce świeci od samego rana, aż sam się człowiek uśmiecha :)
Oby tak już zostało! Teraz tylko temperatura musi podnieść się o te dziesięć stopni i będzie prawdziwa, cudowna wiosna! Z wszystkich pór roku właśnie na nią najbardziej się cieszę: zdecydowanie nie lubię upałów, ale też nie należę do zimnolubów - wiosna jest po prostu idealna :)
A przecież już za kilka dni pierwszy dzień wiosny! A za dwa tygodnie Wielkanoc! Czas mija mi w niewiarygodnym tempie... Ciekawe dlaczego? ;)

Wszędzie można dostrzec już dekoracje wielkanocne. I u mnie one się wkrótce pojawią, ale zanim to nastąpi, wrzucam jeszcze kilka zdjęć ostatnich moich "dziełek" :)
 



A na koniec taka trochę nowość, a przynajmniej na blogu. Pierwszy raz pojawiają się tu kolczyki :) 
Nieskomplikowane, bardzo proste w swojej formie, ale jakże urocze! Lubię takie nosić, zawsze ożywiają strój. A wy - nosicie takie? :)




10 komentarzy:

  1. kolczyki, kolczyki!! bardzo mi się podobają, takie radosne i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczności:)Kolczyki wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różyczki urzekły mnie najbardziej!
    Skorzystałam z enneagramu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo m isię podobają te bransoletki.Chciałabym takie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam w takim razie na moją stronę na facebooku! ;)

      Usuń
  5. Ciekawy blog, fajnie napisałas tą notkę.
    Bransoletki śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...