poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Ach, babo...

Halooo! Witajcie (prawie) po Świętach! :) :) :)
Mam nadzieję, że odpoczęliście, zrelaksowaliście się i zebraliście mnóstwo energii do dalszego działania! :)
Mi udało skończyć się pierwszy rozdział pracy licencjackiej - co cieszy mnie ogromnie, choć to dopiero 1/4 całości ;)

Dziś na szybko chwalę się babą wielkanocną. Niesamowite że to już trzeci raz, gdy gości ona na moim blogu :) Dwa poprzednie są tu i tu (tutaj znajdziecie też przepis!) :) W tym roku wyszła niesamowicie pyszna! ;) Do kompletu - małe babeczki z tego samego ciasta i pisanki :) a w folii - zajączek z marcepanu domowej roboty!






Jak minęły Wasze Święta? Mam nadzieję, że pełne udanych wypieków ;)

Trzymajcie się ciepło! (mimo kapryśnej pogody ;))

Our Easter bundt cake is soooo delicious this year! :) :) 

6 komentarzy:

  1. Ach, to ta sławna baba...! ;) Tyle o niej słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam babkę ;D u nas też gościła na stole ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkości... a babka musiała być pyszna:)
    poświątecznie ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Babka wygląda wspaniale, na pewno była cudownie pyszna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...