niedziela, 22 lutego 2015

Szal robiony na rękach

Z jakiegoś powodu (którym zapewne jest mój bałagan w folderach...) umknęły mi zdjęcia szala zrobionego daaaawno temu, bo jesienią. Więc nadrabiam!
Zafascynowana dzierganiem przy pomocy samych rąk, przetrząsnęłam internet i trafiłam na mnóstwo instrukcji. Koniec końców posiłkowałam się tymi dwiema: 1 i 2 (polskie też na pewno są).
Na początku wygląda to dość skomplikowanie, ale potem zaczyna robić się wszystko machinalnie i szalik powstaje w tempie błyskawicznym, a zabawy przy tym jest niemało :)




Szalik wyszedł cieplutki, ale duże oka nigdy się u mnie nie sprawdzały - non stop o coś haczyłam, przez co szal był zawsze pozaciągany. W końcu postanowiłam go spruć i powstał nieco inny... Ale ten na razie nie doczekał się zdjęć, więc o nim będzie kiedy indziej ;)
Podsumowując - polecam taki szalik, ale tylko tym, którzy wiedzą, że duże oka nie będą stanowić dla nich problemu ;)

Miłego wieczoru! :)

I've knitted this scarf on my hands! It was so much fun ;) 

8 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie, nie umiem robić na drutach ale może ta wersja mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy sposób robienia szalika!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, efekt rewelacyjny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzi za mną od dawna już ten szalik, chyba muszę wypróbować :D Tobie wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie odważyłam się jeszcze dziergać bez drutów :) Niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  6. i ominęłam jakoś Twój post i Twój cudny szalik wprost niewybaczalne:) piękne dzieło, super kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo efektowny, podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...