poniedziałek, 1 października 2018

Poduszka-pizza!

Początek października to już ten moment, kiedy oficjalnie można wyciągać jesienne, korzenne herbaty, rękawiczki, ciepłe koce i... poduszki. Tych ostatnich nigdy dość, ale wiadomo, że to te bardziej oryginalne poduszki przyciągają oko. Nie inaczej jest z poduszką-pizzą! Bo właśnie taką uszyłam w ostatnim czasie! Okazała się całkiem dobrym prezentem na dzień chłopaka :)

Gdy wpadłam na ten pomysł, przeraziłam się, że z własnej woli mam ochotę porwać się na takie przedsięwzięcie. Ale jakoś to poszło i... przyznaję się  nieskromnie, że jestem z siebie superdumna, bo poduszka wyszła dokładnie tak, jak zamierzałam. Pizza jest kolorowa, wesoła i pełna dodatków ;)

I jesień nam nie straszna!

Wymiary poduszki-pizzy:
długość - ok. 50 cm
szerokość - ok. 30 cm






Pizza pillow? Yes, please!

4 komentarze:

  1. Smakowity I bardzo sympatyczny kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizza ma w sobie coś, czemu nikt nie potrafi się oprzeć ;)

      Usuń
  2. Cudna, smacznie bym na niej pospała:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...