sobota, 16 lipca 2016

Kwiatowa kartka ślubna

Lipcowa pogoda jak zwykle zmienna. Jedyną stałą i pewną rzeczą latem pozostaje jednak sezon ślubny, który w wakacje osiąga apogeum. Wesele goni wesele, a na każdą uroczystość przydałaby się pamiątkowa kartka ślubna, która będzie jednocześnie klasyczna i oryginalna, wesoła i romantyczna, minimalistyczna i bogato zdobiona. Tyle koncepcji, ilu gości weselnych! Są jednak i tacy, którzy pomysłu na kartkę nie mają i zdają się na innych. Wtedy ktoś taki jak ja słyszy: "Kartkę. Weselną. Ładną". I wespnij się tu na wyżyny swojej kreatywności!

Mówię to wszystko z przymrużeniem oka, bo tak naprawdę nie lubię sztywnych wytycznych :) Delikatnie zarysowana sugestia kartki ślubnej jest zdecydowanie bardziej mile widziana niż instrukcje, którym nie wolno się sprzeciwić.

Popuszczając więc wodze fantazji, ostatnio stworzyłam taką kartkę ślubną:





Zaszalałam z kwiatami, stworzyłam z nich główny motyw. Dzięki temu kartka ślubna jest romantyczna, urokliwa, ale jednocześnie daleko jej od cukierkowatości. No i pojawiły się błyszczące, cekinowe serduszka - bo miłości nigdy za dużo :) :)

Kwiaty i zwijany papier wykorzystałam jeszcze w innych kartkach ślubnych, np: tu, tu i tu :)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...