sobota, 31 stycznia 2015

Serducho

Wyrwałam się na chwilę z natłoku notatek na temat dramaturgii Mrożka i koniugacji prasłowiańskich, by odkryć, że to już ostatni dzień stycznia! A to oznacza, że 5 dni temu mój blog obchodził swoje drugie urodziny! DRUGIE! Ależ ten czas leci :)
Z racji sesji nie przygotowałam na tę okazję niczego specjalnego (mam nadzieję to kiedyś nadrobić), ale bardzo - naprawdę bardzo! - chciałam podziękować Wam za to, że tu zerkacie, że czasem coś napiszecie, że przyjmujecie mnie ciepło, a ja dzięki temu wiem, że warto :) Dzięki ogromne! :)

Do Walentynek jeszcze całe 14 dni, ale moje serducho wdzięczne Wam jest nie tylko od święta, więc dziś nieco romantycznie ;)

Wisiorek, który zażyczyła sobie moja siostrzenica - więc róż musi być!




Little pendant made for my niece - of course with something pink!

4 komentarze:

  1. Przede wszystkim gratuluje tych dwóch latek i życzę kolejnych!!! zawsze chętnie do Ciebie zaglądam:) a serducho bardzo romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne serducho... akurat niedługo święto miłośći:)
    pięknego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję 2 latek :* i jak najwięcej kolejnych ;D
    a serducho fajowe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...