środa, 22 października 2014

Kwiaty na jesień

Brrr!
Wygląda na to, że słoneczna jesień opuściła nas na dobre. Nastał okres deszczu, wiatru i chłodu... Nic tylko wyciągać ciepłe ubrania z szafy!
Ja - na przekór zbliżającym się mrozom - zakładam szal w kwiaty :)




Precyzyjniej mówiąc - komin, który jest na tyle długi, że owijam go wokół szyi trzy razy, i na tyle szeroki, że na pewno nie zmarznę ;)
A powstał przez absolutny przypadek. Wybrałam się raz do second handu i w moje ręce wpadła długa do ziemi spódnica. Jak tylko na nią spojrzałam, wiedziałam, że o wiele lepiej prezentować się będzie jako inna część garderoby. A że była naprawdę szeroka - szal ma też mniejszego brata, który (tym razem owiniętego podwójnie) nosi moja siostra.
7 zł za dwa szale to chyba niewiele, co? ;)

Tak szal wyglądał przed cięciem: (zdjęcia raczej marne, bo przy sztucznym świetle...)



Macie jakieś ulubione części garderoby, którymi poprawiacie sobie nastrój w ponure dni? Ja bardzo lubię też zakładać kolorowe kolczyki ;)


I've bought a really long skirt in a second-hand shop. And I've converted it into two scarves - they are perfect for brightening depressing autumn days ;)


Moja siostra bierze udział w konkursie na najlepszy gabinet kosmetyczny. Będzie mi bardzo miło, gdybyście mieli ochotę jej pomóc (a warto ;)). Wystarczy wejść tutaj: http://www.bytom.nsk2014.pl/show-346 i kliknąć "Oddaj swój głos" (trzeba upewnić się, że pojawiała się informacja o poprawnie oddanym głosie). Codziennie można oddać jeden głos z jednego urządzenia (telefon/komputer/tablet).
W imieniu mojej siostry - bardzo dziękuję! 

Podawajcie informację znajomym! :)

11 komentarzy:

  1. Niesamowite co udało Ci się wyczarować.
    Jestem zachwycona efektem końcowym tj. szalem. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarodziejka z Ciebie ;) Ja też bardzo lubię kolorowe kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł! rewelacyjny szal za grosze:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę wiosny jesienią... piękne kochana! milutkiego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę - fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty, choć teraz to już niemalże zima ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Komin wygląda świetnie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, taki śliczny komin z takiej nieciekawej spódnicy ;D genialna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, też poprawiam sobie nastrój w ten sposób. Chustką. A domu ciepłym kocem (;

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komin wyczarowałaś, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Zdecydowanie lepiej wygląda jako komin :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...