piątek, 9 sierpnia 2013

Summer flavours: torebka

Witam Was bardzo wakacyjnie! Już jutro zaczyna się mój wymarzony urlop i mam nadzieję, że deszcz, który przed chwilą odważył się popadać, nie zostanie na dłużej! :)

Niedawno pisałam o kosmetyczce, którą specjalnie uszyłam na mój wyjazd. Dziś też coś szytego i też coś, co zdecydowanie przyda mi się na wakacjach - bardzo letnia torebka, oczywiście musiała być w moich ulubionych kolorach na lato :D

Pomysł na nią powstał już dawno temu. Wiedziałam, że musi być po prostu  i d e a l n a. 
Powstała z pięciu kawałków: przód, tył, dwa boki i dół. Wszystkie są trzywarstwowe; w środku jest jeszcze materiał, który pomaga jej zachować swój kształt. Dodatkowo dół jest podwójnie usztywniany.

Jak widać kierowałam się kolorystką bardziej marynarską, która według mnie jest świetna na lato. Żeby spotęgować efekt, chciałam mieć uchwyty ze sznura, ale niestety moja pasmanteria nie posiadała tak grubych. Powstały więc warkocze z trzech cieńszych. Myślę, że efekt jest równie fajny :)
Bardzo chciałam mieć oczka po bokach torebki, żeby móc ją w każdej chwili zwęzić. Udało mi się je zdobyć, a montowanie okazało się rewelacyjną zabawą! W palec uderzyłam się dopiero przy ostatnim... ;)

Wymiary?
Dół: 10 x 30 cm. Wysokość: 30 cm. Szerokość u góry: 36 cm

Dzięki oczkom i sznurkom torebka może przybrać trzy kształty. Bardzo praktyczna rzecz :)






Zdecydowanym faworytem w mojej torebce jest jej wnętrze - paski biało-czerwone! Coś genialnego :) Gdy zobaczyłam ten materiał, wiedziałam, że będzie mój!


Jestem naprawdę dumna z torebki :) Pierwszy raz porwałam się na coś tak dużego :) Ale bardzo mi się spodobało!

Na koniec bardzo chciałabym podziękować wszystkim, którzy tu zaglądają, a jeszcze bardziej tym, którzy zostawiają swój ślad - dajecie mi ogromną motywację do prowadzenie tego bloga, a przede wszystkim - tworzenia! :) Dzięki! :)

Uciekam, żeby dokończyć pakowanie! 


Zdjęcia dzięki uprzejmości mojego przydomowego boiska do siatkówki (z siatką do badmintona!), które z dnia na dzień robi się coraz bardziej piaszczyste... ;)

I sewed a bag! And I'm so proud of it! :) I started planning to make it when I decided to go at the seaside, so it's a little bit marine ;) I love everything in it! :)

10 komentarzy:

  1. Śliczna torebka ;) Wiem, że już to mówiłam, ale powiem jeszcze raz! Śliczna! Bardzo marynarska, na wakacje nad morzem będzie jak znalazł - wszyscy marynarze Twoi ;)))

    Bardzo podoba mi się scenografia do zdjęć ;) :P

    Pozdrawiam!
    Positive Attitude Towards Life

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba! życzę Ci udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna torebka. Biało- czerwone pasy sa genialne. Torebka bardzo wakacyjna. Super;)
    Kochana dużo słońca Ci życzę i wypoczynku...
    Buziaki
    Natalia
    P.S. dziękuję za odwiedzinki, Bardzo mi miło

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna torebka :) idealna na wakacyjne wojaże :D i świetnie wykonana :D udanego urlopu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Talent masz wielki! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Nic, tylko zarzucić na ramię i wyruszyć nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześwietnie wygląda, a do tego jest mega praktyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna torebka. Mega wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna torebka. Mega wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...